Новини та події
Чому важливо проводити сервісне обслуговування
24.06.2021
Профілактика завжди краща за лікування: як мінімум корисніше та дешевше. Те саме стосується і кондиціонерів, тому важливо проводити сервісне обслуговування щонайменше раз на рік.
Щорічний сервіс – обов’язкова умова для забезпечення гарантії кондиціонерів TCL. На комерційних об’єктах обладнання має обслуговуватися частіше.
Як відбувається обслуговування?
Спеціалісти очищують елементи спліт-системи (зокрема фільтри, теплообмінники та систему дренажу), вимірюють параметри системи та фіксують їхні відхилення, усувають дрібні несправності, здійснюють дозаправку фреоном.
Навіщо його потрібно проводити?
Покращується якість повітря. Під час своєї роботи, кондиціонер затримує часточки пилу. Нерегулярне очищення системи створює сприятливе середовище для розмноження бактерій та грибку.
Зберігається ефективність системи. Пил і бруд ускладнюють циркуляцію повітря, від чого кондиціонер слабше охолоджує приміщення.
Продовжується строк служби. При забрудненні елементів системи збільшується навантаження на компресор, від чого тривалість його роботи значно скоротиться. Однаково важливо чистити як внутрішній, так і зовнішній блок.
Інші матеріали

Як використовувати режим сну у кондиціонерах TCL для комфорту та економії енергії
03.10.2024Кондиціонери TCL пропонують рішення — режим Сну, що поєднує зручність і енергоефективність.
Докладніше
TCL на виставці IFA 2022 у Берліні
02.09.2022TCL представляє найбільший у світі LED-телевізор Mini LED, останнє покоління дисплеїв та інноваційну побутову техніку.
Докладніше