Новини та події
Чому важливо проводити сервісне обслуговування
24.06.2021
Профілактика завжди краща за лікування: як мінімум корисніше та дешевше. Те саме стосується і кондиціонерів, тому важливо проводити сервісне обслуговування щонайменше раз на рік.
Щорічний сервіс – обов’язкова умова для забезпечення гарантії кондиціонерів TCL. На комерційних об’єктах обладнання має обслуговуватися частіше.
Як відбувається обслуговування?
Спеціалісти очищують елементи спліт-системи (зокрема фільтри, теплообмінники та систему дренажу), вимірюють параметри системи та фіксують їхні відхилення, усувають дрібні несправності, здійснюють дозаправку фреоном.
Навіщо його потрібно проводити?
Покращується якість повітря. Під час своєї роботи, кондиціонер затримує часточки пилу. Нерегулярне очищення системи створює сприятливе середовище для розмноження бактерій та грибку.
Зберігається ефективність системи. Пил і бруд ускладнюють циркуляцію повітря, від чого кондиціонер слабше охолоджує приміщення.
Продовжується строк служби. При забрудненні елементів системи збільшується навантаження на компресор, від чого тривалість його роботи значно скоротиться. Однаково важливо чистити як внутрішній, так і зовнішній блок.
Інші матеріали

Алгоритм інверторного штучного інтелекту
24.06.2021Розумні кондиціонери зі штучним інтелектом ще зручніші та економніші!
Докладніше
Хронологія виходу з карантину VIP лінії заводу TCL Air Conditioner
14.10.2020VIP лінія заводу TCL найшвидше з усіх підрозділів вийшла на 100 відсоткове виробництво після перерви на карантин.
Докладніше